
Nu am facut inca 15.000 km de la ultima schimbare a uleiului, filtrelor de ulei, combustibil si aer, insa a trecut un an si o sa le schimb in decursul zilelor urmatoare.

Ca filtru de aer pentru motor am ales tot un Purflux A1566, iar pentru combustibil (diesel) un Purflux C526 (recomandarea unui profesionist : se va drena carcasa filtrului de motorina si se curata pilitura depusa! Neindepartarea acestora va duce la defectiunea injectoarelor.)
Filtrul de polen, sau filtru de cabina este un Purflux AHA272.

Optional, am completat cu ulei hidraulic Total Fluide LDS rezervorul suspensiei (atentie, acesta se completeaza dupa ce ati depresurizat instalatia sau daca nu stiti cum sa o depresurizati, lasati masina pe cea mai joasa treapta a suspensiei si adaugati ulei pana se vede nivelul pe sita aia).
Ca antigel am folosit Prestone pentru ca nu eram sigur ce culoare am avut inainte, iar acesta este un antigel universal.
Sper ca acest articol va ajutat iar acum stiti ce filtre puteti folosit pentru Citroenul dumneavoastra.
Antigelul care trebuie folosit este ca norma: RX Type D, acelasi cu cel folosit de grupul Renault, orice alt antigel poate duce la corodarea origurilor si face depuneri. Perioada recomandata de schimbare este de 4 ani, la fel si pentru lichidul de frana.
RăspundețiȘtergereIn rest eu folosesc filtre de la Mahle sau Knecht, ulei este foarte ok si recomandat cel pus de tine.
Eu am un C5 break tot din 2010, 2.0 hdi de 140 + stage 1
Salut si mulțumesc de comentariu.
ȘtergereDoar am completat cu Antigel si apa oxigenata, îmi era frică si mie să nu îmi afectează o-ringurile, insa am citit despre acesta si pare sa fie ok.
Cred ca poti folosi filtre de la orice firma, care sa fie compatible cu modelul mașinii, însă eu am început cu Purflux pentru ca mulți mi le-au recomandat si am continuat asa. La ulei a trebuit sa țin cont de sfaturile producătorului pentru simplul fapt ca are filtru de particule și trebuie un ulei care sa țină cont se asta.
Asfalt uscat, numai bine!