Poate ca vedeti pagini pe Facebook cu sute de mii de like-uri, cu milioane chiar, insa trebuie sa stiti ca nu toate like-urile din numarul acela sunt reale. Ce e mai rau (daca sunteti posesorul unei pagini pe care ati umflat-o "artificial" cu like-uri cumparate) este faptul ca, chiar acel numar mare de like-uri va poate afecta notorietatea paginii. Si aici nu va vine sa credeti pentru ca nu suna prea logic, insa fenomenul are o explicatie! Va spun ca ceea ce postati s-ar putea sa nu devina atat de viral pe cum va asteptati, exact din cauza lor (a numarului mare de like-uri cumparate)! De ce? Pentru ca Facebook are un sistem prin care se stabileste daca ce ai postat tu "merita" sa fie dat mai departe (distribuit) sau nu.
De exemplu tu postezi despre un telefon mobil, acel post va aparea initial doar pe wallul catorva dintre cei care au dat like paginii si unul dintre ei da like, comenteaza, iar in cel mai bun caz da share, mai vin si altii care la randul lor isi dau cu parerea, like articolului, discutii peste discutii, astfel Facebook zice :"da, asta merita, ia sa apara si pe, peretele altor fani (pe care ii are pagina)", iar daca nu se intampla acest lucru (ca articolul sa capteze ceva atentie), nu se ajunge la numarul de fani pe care l-ai vrea tu sa atingi. Poate tu credeai ca atunci cand dai share la ceva toti prietenii tai (fanii) vad acel lucru, insa nu este asa, doar in conditiile de mai sus se intampla asta.
Pe fanii aia pe care i-ai cumparat nu-i intereseaza pagina ta (mai ales daca tu scrii in romana si el e din Bangladesh). Pe ei i-au interesat doar aia 2 centi - sau cat au luat- pentru ca au apasat click pe butonul Like de pe Pagina ta de Facebook, si trebuie sa va zic sa sunt oameni care au dat like la mai bine de 1 milion de pagini! :))
De exemplu tu postezi despre un telefon mobil, acel post va aparea initial doar pe wallul catorva dintre cei care au dat like paginii si unul dintre ei da like, comenteaza, iar in cel mai bun caz da share, mai vin si altii care la randul lor isi dau cu parerea, like articolului, discutii peste discutii, astfel Facebook zice :"da, asta merita, ia sa apara si pe, peretele altor fani (pe care ii are pagina)", iar daca nu se intampla acest lucru (ca articolul sa capteze ceva atentie), nu se ajunge la numarul de fani pe care l-ai vrea tu sa atingi. Poate tu credeai ca atunci cand dai share la ceva toti prietenii tai (fanii) vad acel lucru, insa nu este asa, doar in conditiile de mai sus se intampla asta.
Pe fanii aia pe care i-ai cumparat nu-i intereseaza pagina ta (mai ales daca tu scrii in romana si el e din Bangladesh). Pe ei i-au interesat doar aia 2 centi - sau cat au luat- pentru ca au apasat click pe butonul Like de pe Pagina ta de Facebook, si trebuie sa va zic sa sunt oameni care au dat like la mai bine de 1 milion de pagini! :))
Pentru a scapa si de alte nelamuriri si a afla mai multe despre "De ce nu e bine sa cumperi like-uri pe Facebook", aruncati o privire video-ului de mai jos! Este un caz real foarte bine explicat!
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu