Tot caut de cateva zile materiale pe internet despre cum ar trebui sa arate un CV care sa nu te faca de ras! Nu gasesc insa ceva bun, intr-un material zice ca trebuie sa atasezi poza, in altul zice sa nu facem greseala asta!
Asadar, stie careva cum ar trebui sa arate un CV sau aveti vreun exemplu? Multumesc!
Asadar, stie careva cum ar trebui sa arate un CV sau aveti vreun exemplu? Multumesc!
Nu prea sunt reguli fixe, dar un CV serios de maximum 2 pagini (fara prea multe informatii nefolositoare pentru postul la care aplici) ar trebui sa fie suficient.
RăspundețiȘtergereCat priveste poza, nu stu nde ai citit ca ar fi o prostie, eu am intalnit o puzderie de anunturi in care se cerea o poza actuala in CV (aspect cerut si la pozitii in multinationale indiferent de domeniu de activitate) dar pozele sunt cu precadere ceruta acolo unde locul de munca presupune un aspect fizic placut la interactionarea cu clientii.
Oricum, ce este scris in CV conteaza mult mai mult decat template-ul utilizat, ca e stil tabelar, ca e in format european (o mare prostie din punctul meu de vedere) ori ca este individualizat ca structura; experienta are cel mai mare impact.
Deoarece mesajul este cam lung, voi continua sa mai scriu in urmatorul.
Tot eu. Continuare >>>
RăspundețiȘtergereCV-ul ar trebui sa fie in primul rand usor de citit, ai grija sa alegi un font si o marime a textului care sa arate ok si sa fie usor de citit. Pe langa informatii personale, poti sa incluzi si poza undeva sus in lateral.
La capitolul studii, tu esti absolvent de studii superioare si vei mentioana (de preferat) doar studiile superioare, diploma obtinuta (licenta, etc). Liceul si gimnaziul nu prea intereseaza pe nimeni si se ocupa mult spatiu din CV.
La capitolul experienta, aici trebuie sa fie informatia cat mai bine prezentata, cu denumirea firmei, domeniu de activitate, proiectele sau departamentul in care ai lucrat, etc, sa accentuezi cat mai mult sarcinile si responsabilitatile tale, eventual relatii de subordonare daca activitatea a fost desfasurata intr-un domeniu cu sarcini organizatorice (financiar, management, achizitii, controlling, etc).
Apoi pentru restul categoriilor, prezinta/descrie pe o structura catt mai simplu de urmarit pe foaie cunostintele de limbi straine, cunostinte IT (un pont, realizeaza un tabel si ascunde coloanele si randurile de genul randul 1 - sisteme de operare: Windows XP, Vista, 7; Linux Redhat. Randul 2 - Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint, apoi randul 3 - cunostinte CAD: Siemens NX, SolidWorks, s.a.m.d)
Aptitudine personale: cateva informatii pe doua sau mai multe subgrupe, sociale si organizatorice, etc.
Eventual, introducerea unei categorii in care mentionezi cat mai scurt certificatele pe care le detii (de limbi straine, obtinute in in urma unor workshopuri, atestate din sfera IT si tehnica, etc).
Sper ca iti vor fi de folos informatiile. Mult succes.
Multumesc pentru toate aceste informatii! 'Or sa ma ajute!
ȘtergereCat despre poza in CV, pe youtube sunt sute de tutoriale in care zice clar sa nu atasam poza CV-ului.
Multumesc inca o data!