
Orice Ferrari ar trebui să fie roşu? Nu şi acest monstru tunat de Gemballa. MIG-U1 este, probabil, cel mai agresiv Ferrari Enzo în acest moment.
Extraordinarul Ferrari Enzo rămâne unul dintre visele pe patru roţi care fac să tremure multe supersportive ale momentului. Din cele doar 399 de bucăţi produse la Marannelo, tunerul Uwe Gemballa este pregătit să transforme 25 de unităţi în MIG-U1. Ce înseamnă, de fapt, MIG-U1.
În primul rând, o transformare importantă a aspectului şi aerodinamicii, caroseria primind foarte multe elemente aerodinamice din carbon, pentru creşterea portanţei: lamela din spoilerul faţă creşte forţa de apăsare cu 35 kg, în timp ce flapsul de pe eleronul spate creşte forţa de apăsare cu 85 kg (la viteze mai mari de 120 km/h, flapsul coboară).
Fantele de aerisire au fost concepute în relaţie cu un nou sistem de răcire al sistemului de frânare şi al motorului, fiecare excrecenţă sau orificiu din caroserie având un rol bine definit. Maşina a primit chiar şi un radiator suplimentar pentru răcirea motorului, datorită modificărilor aduse caroseriei, care are consolele faţă şi spate mai lungi.
Pentru utilizarea cotidiană, MIG-U1 beneficiază opţional de un sistem electric-hidraulic de ajustare a gărzii la sol cu până la 45 mm, prin simpla apăsare a unui buton din habitaclu. Atunci când maşina depăşeşte 80 km/h, este comandată automat revenirea la garda la sol iniţială, potrivită pentru o aerodinamică excelentă la viteze mari. De menţionat şi setarea suspensiei reglabile, pentru îmbunătăţirea manevrabilităţii şi a confortului la rulare.
Jantele sunt de origine Gemballa, din seria GTR Racing, având dimensiuni de 265/35 ZR 19 în faţă şi 335/30 ZR 20 în spate, iar aliajul uşor folosit în construcţia lor duce la o masă suspendată extrem de redusă, de numai 16 kg pentru fiecare jantă.
Motorul V12 de 6,0 litri a fost şi el upgradat, ajungând de la 659 CP la 700 CP. Modificările principale ţin de reprogramarea unităţii centrale, dar şi de adoptarea unei noi linii de evacuare, cu patru ieşiri şi control pneumatic al flapsurilor, pentru un sunet racing şi inconfundabil.
Interiorul a fost şi el modificat, pe gusturile clienţilor amatori de extravaganţă şi individualism. Pentru Gemballa MIG-U1 au fost concepute special scaunele sportive, în timp ce consola centrală şi volanul sunt customizabile, după preferinţele clienţilor. Gemballa plusează cu tapiţarea integrală a habitaclului în piele scumpă sau cu un sistem multimedia de top, cu ecran tactil de 7" şi amplificator de 950 Watt.
Bineînţeles, nu lipsesc logo-urile Gemballa de pe scaune, covoraşe sau centurile de siguranţă. Despre preţ, nici un cuvânt. Dar, având în vedere că vorbim despre tunarea unei maşini aşa de exclusiviste precum Enzo, nici nu mai are importanţă câte zerouri trebuie să aibă cecul.
Mai multe imagini cu Ferrari MIG-U1 aici
Sursa: promotor.ro
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu