miercuri, 27 mai 2009

Bacău: Vrea să-și construiască fabrică de motoare pe apă

Un inginer băcăuan, inventator al motorului care funcționează pe bază de hidrogen, așteaptă să înceapă producția de serie a acestuia. Inventatorul conduce deja un automobil care consumă 3 litri de apă în două luni.Gheorghe Bordeianu(50 ani) este inginer TCM și a lucrat 20 de ani în fabrica de avioane din Bacău. A pierdut deja numărul invențiilor brevetate pentru că nu are bani să plătească taxă de întreținere la OSIM pentru fiecare dintre ele. Crede că sunt peste 100, majoritatea în domeniul mașinilor unelte și a motoarelor.
Cea mai dragă dintre descoperiri îi este generatorul de ioni care separă hidrogenul de oxigen, un dispozitiv care, atașat motoarelor clasice, înlocuiește alimentarea cu benzină sau motorină. Ambiția inginerului băcăuan este acum să-și construiască propria fabrică de producere a dispozitivului revoluționar.
”Brevetul l-am obținut în 1985, iar inveția este acum în curs de omologare la Institutul de Motoare termice din Graz- Austria. Omologarea are trei etape, iar eu mă aflu acum la ultima dintre ele. Imediat cum o obțin vreau să înființez în Bacău o fabrică de producție în serie a dispozitivului”, ne-a explicat Gheorghe Bordeianu.
Inginerul băcăuan este convins de faptul că nu va găsi o persoană dispusă să investească în construcția acestei fabrici, dar că o va face pe cont propriu.
Mașina ecologică

Invenția lui Gheorghe Bordeianu nu a rămas doar pe hârtie. Băcăuanul și-a pus în practică invenția și merge de ani de zile numai cu mașini pe care le alimentează doar cu apă sau, la nevoie, chiar cu suc și urină.
”Orice lichid care conține hidrogen poate fi folosit drept combustibil pentru motor. Dispozitivul funcționează cu oțet și cola, chiar și cu urină. Este ecologic pentru că arde hidrogenul și eliberează în aer oxigenul”, ne-a mai spus inventatorul. Gheorghe Bordeianu și-a testat mașina la RAR, iar rezultatele la emisia de noxe sunt zero.
Cu trei litri de lichid merge două luni
Mașina lui Gheorghe Bordeianu, un Cielo cumpărat la mâna a adoua din Spania, nu rămâne în pană de combustibil decât o dată la 60 de zile. ”Orice lichid s-ar pune în motor, cu trei litri se poate merge și 5.000 de kilometri. Mașina pe care am montat dispozitivul consuma înainte 10 litri de benzină la suta de kilometri”, a mai explicat Bordeianu.


Seamana oleaca cu Einstein ...

81 de comentarii :

  1. HEI EINSTEIN CE MAI FACI?DE MOTOARE TE TI DAR DE DAT TELEFOANE LA CUNOSCUTI TIAI PIERDUT OBICEIUL
    CE SA FACI TOATA ZIUA MOTOATE ,DAR E BINE CA NU STAI DEGEABA ,MUNCESTI CA PATRIA ITI VA FI RECUNOSCATOARE .IN PIATA PRESEI LIBERE ESTE UN LOC PENTRU LIBER POATE ACOLO E LOCUL CEL MAI MINUNATSATI PUNA O STAPUIE CUM LUCREZI LA MOTARUL CU H2O.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...anonimule,dacă toți ar fi proști și răi ca tine,cred că încă am trăi în copaci....!

      Ștergere
    2. Vai de capul tau, sintaxa nu, morfologie nu, gramatica praf, nici in satire nu se accepta asa ceva. Masacru al limbii romane ..... baaaaa, du-te la sapaaaa, da ai grija sa nu o rupi ;) !

      Ștergere
    3. -DACA TE DAI CUNOSCATOR AL LIMBII ROMANE, TU CE-AI FACUT CU VIRGULELE, CRATIMA SAU SPATIILE DINTRE CUVINTE "LIMBIDINISTULE"

      Ștergere
    4. https://www.youtube.com/watch?v=oxg1tVayFvk

      Ștergere
    5. Buna ziua, sunt interesat de economisire a carburantului de foarte mult timp. Am testat magneti, turbo mecanic, stabilizator de tensiune si am ajuns si la hidrogen (electroliza) si chiar functioneaza tehnologia HHO, la Cielo al meu de la 6.5 L in oras am ajuns la 4.12 L cu o unitate luata din Canada si folosea doar 4 A. Acum am luat o alta unitate HHO din Portugalia dar foloseste 12-15 A dar aceasta scoate doar 27% reducere. Am schimbat unitatea din Canada deoarece am spart borcanul de hidroliza sa arat ca nu aste periculoasa, nu retine hidrogen, este doar la cerere. Cine spune ca nu functioneaza mai intai sa incerce personal, va rog.

      Ștergere
    6. stiti cumva cum se poate lua legatura cu aest domn gheorghe??sotul meu vrea sa puna la masina acel dispozitiv
      multumesc

      Ștergere
    7. Nu cred ca exista acest domn si eu il caut si nu dau de el

      Ștergere
    8. Nu cred ca exista acest domn si eu il caut si nu dau de el

      Ștergere
    9. Buna ziua, este posibil teoretic asta stim insa ce facem iarna la minus 20 de grade punem antigel inloc de apa:) sunt deja kit uri pe piata dar nu sunt eficente

      Ștergere
  2. Este principiul electrolizei apei.Eset asa de simplu insa toti sunteti la fel. Nimeni nu vrea sa incerce macar sa vada daca se poate asa ceva.Cum??Apa sa arda?? Nu prostilor!! Hidrogenul obtinut prin electroliza apei arde!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. naspa ... degeaba explici , la cati au trecut prin scoli precum gastele prin apa ....;)

      Ștergere
    2. E vorba de felul in care stochezi acel hidrogen, unde si costurile de energie pentru a-l produce. La baza, asa este: simplu. Desparti moleculele de apa in atomi de hidrogen si oxigen. Dar, ca sa optimizezi procesul acesta (care nu se intampla in mod natural fara consum suplimentar de energie) iti trebuie multa scoala si multe experimente. Apoi partea de stocare... avand in vedere ca trebuie sa discutam si de siguranta celor ce folosesc automobilul respectiv... mai gandeste-te putin

      Ștergere
    3. Am ales ”anonim”, dar nu sint anonim, ma numesc Laszlo Toth, si inca n-am uitat fizica si legea conservarii energiei. Ca sa desparti hidrogenul de oxigen, trebuie sa investesti atita energie, cita energie se obtine cand hidrogenul se oxideaza. Daca dupa fiecare ciclu de separare a hidrogenului de oxigen am obtine prin recombinare (oxidare) mai multa energie decit am investat pentru despartire, atunci am putea vorbi de producere de energie din nimic...

      Pe de alta parte motorul cu hidrogen totus poate fi util daca foloseste hidrogen obtinut prin electroliza apei folosind curentul electric obtinut cu celule solare, turbine de vint, s.a.m.d., deci curent electric produs de surse de energie reinnoibile.

      Ștergere
    4. Pierdeti timpul scriind despre conservarea energiei celor ce fac din cacat bici si pocnesc cu el de se aude in toata tara!

      Ștergere
    5. Vreţi să realizaţi perpetum mobile? Energia necesară pentru electroliză depăşeşte cu mult energia motoare, deci randamentul e ff.slab. Nu mai umblaţi cu prostii !!

      Ștergere
  3. la multi ani! pentru acest domn deosebit

    RăspundețiȘtergere
  4. M.B.G.
    Pt. cei care doresc sa ajute la dezvoltarea proiectului, sa faca o donatie, sa transmita o vorba buna, o pot face la aceasta adresa de email intrand in contact cu inv. Gheorghe Bordeianu : mbgbordeianu@yahoo.com Va multumim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari dlui Gh.Bordeianu din Bacau!Tot inainte!

      Ștergere
    2. Buna seara, unde il gasim pe acest OM? Am trimis e-mail: mbgbordeianu@yahoo.com si nu am primit raspuns, presupunand ca adresa este reala si omul mai exista (sper).

      Ștergere
    3. Tu chiar nu ti-ai dat seama ca-i teapa cu emailu ala ?
      Cred ca cel mai bine este sa te deplasezi pana la Bacau sa-l cauti.

      Ștergere
    4. Vreau sa vin la bacău sînt din Resita dar nu stiu unde sa vi

      Ștergere
  5. Felicitari dl Gheorghe Bordeianu. Un om deosebit prin organizatia sa crestina, si in a doilea rand ca si cercetator/inventator.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonimmarți, 31 ianuarie, 2012
    Nu e hidroliza. E disociere eficienta a apei prin alta metoda care nu se supune legii lui Faraday.

    RăspundețiȘtergere
  7. mai traieste nenea asta? din 2009 pana acum trebuia sa fie de mult gata. nu cred ca mai iese ceva, nu mai sperati, daca nu e mort, va fi in curand si inventia ingropata.

    RăspundețiȘtergere
  8. >Este ecologic pentru că arde hidrogenul și eliberează în aer oxigenul
    În CE arde hidrogenul?

    RăspundețiȘtergere
  9. pacat.. pacat de inventator ca o sa dispara subit in ceva timp cel mai probabil.. cum au patit si altii

    RăspundețiȘtergere
  10. cunosc pe cineva care face partea elecronica in china e mult mai ieftin

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru domnul Gheorghe Bordeianu explicati si aratati la citi mai multi inmultind talantul si cistigind raiul.
    Acestia trag omenirea inainte iar majoritatea inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat costa sa-mi faceti si mie masina sa meraga cu apa?

    RăspundețiȘtergere
  13. un video cu masina gasim si noi?

    RăspundețiȘtergere
  14. Dacă toți ar fi prostălăi ca Anonim joi, 26 ianuarie, 2012 ,,,,nu era acum internetul !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. De ce nu participati cu proiectul dumneavoastră pe un site se finanțare gen crowdfunding ca si kickstarter.com sau indiegogo.com acolo puteti strange banii necesari

    RăspundețiȘtergere
  16. ok, prin orice procedeu se obtine hidrogenul ala, dar 3 litrii de apa dau hidrogen pentru 60 de zile?
    poate daca merge 2 secunde pe zi motorul ala, altfel se mai termina si hidrogenul ala din trei litrii de apa in mai putin de 100 de km... nu 5000 :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la ardere, hidrogenul si oxigenul formeaza apa, care poate fi iarasi colectata si reutilizata. O mica parte se pierde la evaporare si respectiv o data la doua luni ai nevoie de refuel :)

      Ștergere
  17. Aproximativ acelasi lucru a facut si Stanley Mayer in USA pe la inceputul anilor 80. Ce credeti ca s-a intamplat cu el? A fost "eliminat", documentatia confiscata.......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zici bine don Anonim !

      Ștergere
    2. Se gaseste documentatia in format pdf pe google Stan Meyer , eu am descarcat si am inceput sa studiez...Pare mai complicat cand incepi a citi si studia...

      Ștergere
  18. Eu am pe masina dispozitivul de 7 ani este vorba de un electrizor si nu e adevaret ca merge fara alt combustibil am un BMW 316 E30 motor 1,8l si fuctioneaza cu 35% GPL 65% apa care se disociaza in hidrogen si oxigen cu ajutorul energiei electrice de pe masina acest dispozitiv creste randamentul motorului .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma intereseaza acest dispozitiv .Cu aceasta solutie va apropiati de real. Imi puteti da detali-daca si cum poate fi obtinut? acum cativa ani am avut in mana un asemenea dispozitiv dar posesorul spuneaca l-a adus din Rusia si pana sa ma desmeticesc a disparut din zona...

      Ștergere
  19. Am omis sa spun de consum 6,5 % GPL 3,8% benzina si asta in trafic urban Bucuresti cu un motor 1,8l BMW 120 cai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteti fericit, eu am reusit sa scot din kit-ul HHO doar 58% dar sunt ultra multumit cu 4.12L in oras. Oricum am aratat instalatia multora si unii erau total impasibili dar se plangeau de costul carburantului si altii nu cred desi au vazut, oamenii de la benzinarie se mirau si radeau cu pofta ca nu intra mai multa benzina de 95, decat cei 4.1L.

      Sper sa il gasim pe acest inventator sa mergem si noi cu 100% apa asa cum au facut doi americani cu o camioneta, 100% pe hidrogen.

      Ștergere
    2. Cum se numește dispozitivul hho și de la ce firmă e?vreau să-mi pun și eu la o mașină diesel euro 6,foarte pretențioasă la reducerea consumului. Tel.meu:0726/537682

      Ștergere
  20. Din 3 litri de apa se obtin probabil 2 litri de hidrogen. Din 2 litri de hidrogen nu cred ca se poate sa alimentezi motorul 5000 Km. As fi crezut daca ar fi spus ca merge 20 Km sau poate 30 Km. Dar concluzia mea este ca mosul este un alt sarlatan care spune ca a inventat apa calda.
    Iar masina nu polueaza pentru ca ea emite in atmosfera oxigen? Pai hidrogenul cand arde consuma oxigen si se obtine astfel apa.
    Este adevarat ca poti sa obtii hidrogen din apa dar pentru asta trebuie sa consumi energie iar randamentul este negativ. Consumi mai multa energie ca sa separi hidrogenul din apa decat energia obtinuta din arderea hidrogenului. Pur si simplu iesi pe minus. Ca sa nu mai spunem ca hidrogenul este foarte instabil (pericol de explozie).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Observatia d-stra e corecta...conform calculelor mele, rezulta 2.49 l. H2 in contitiile unui randament de 100% (greu de obtinut...) Eu nu contest efortul acestui domn (Gheorghe Bordeianu), dar articolul este superficial si inexact, si ca atare, efectul este contestabil iar autorul se decredibilizeaza ...In lipsa unor detalii tehnice credibile, ...inventatorul devine complice cu autorul articolului la deformarea realitatii si ramane in ...derizoriu...!

      Ștergere
    2. De acord cu dv.! Se produc autoturisme care ard hidrogen in SUA.Chiar presedintele Bush junior cand inca era in functie,a testat un astfel de automobil.Problema era tocmai reducerea pretului de obtinere a hidrogenului,in regim de masa,pentru a putea fi rentabila folosirea lui.Nu se poate dota(inca) orice automobil cu dispozitiv de separare a hidrogenului direct pe masina.Alimentezi cu apa,si gata !Este o idee utopica(inca).Ce va fi pe viitor ,vom vedea.Dar la ce date au trecut in articol,te umfla rasul.Si mai pretinde autorul ca este inginer mecanic.!

      Ștergere
    3. Din 3 litri de apa se obtin circa 3700 litri hydrogen.

      Ștergere
    4. anonim vineri 3 iulie 2015 are dreptate, peste 3700 L H2 in 3 L de apa. Si folosind datele din articol, masina ar folosi cam 74 L de H2 pe 100 Km, ceea ce suna rezonabil.

      Ștergere
    5. 2 H2O(l) → 2 H2(g) + O2(g)

      36 kg apa -> 4kg H2 si 32 kg oxigen

      deci la 3L de apa ai avea cam 333.5 g de hidrogen

      1 mol H = 22.4 L = aproximativ 2g -> 1g H2 ocupa 11.2 L

      Deci da, la 333.5 g avem cam 3735 L de H2

      La prima vedere pare putin 333g de hidrogen dar sa nu uitam ca e foarte usor

      Ștergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cum as putea sa intru si eu in posesia unui astfel de dispozitiv????

    RăspundețiȘtergere
  23. Senzational! Zeci de mii de ingineri din intreaga lume, lucrand pentru companii care investesc miliarde in cercetarea noilor surse de energie se dau batuti in fata lui nea Bordeianu. Daca nu ma credeti, intrebati-l pe Mos Craciun, va poate confirma!

    RăspundețiȘtergere
  24. Poate ne explica nea bordeianu unde stocheaza hidrogenul?daca masina consuma mai mult hidrogen decat produce atunci ar trebui un accelerator,alt produs care consuma energie deci vrem o explucatie mai detaliata daca se poatw

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce nu spune prostilor atehnici inginerul Bordeianu ESTE ca electrolizorul e combinat cu un dispozitiv PANTONE pe galeria evacuare...si da motorul functioneaza numai cu HIDROGEN disociat. Ce nu spune dl inginer cati km rezista motorul cu acest combustibil acolo e problema mare....COROZIUNEA EXCESIVA

      Ștergere
  25. Mult succes acestui inginer "de aur" si sa ne luam cat de curand o astfel de masina actionata cu apa ! Cred ca nu degeaba corporatiile, simtind ca este foarte aproape epoca benzinei si a motorinei si ca productia unui motor cu apa este iminenta au inceput batalia pentru privatizarea resurselor de apa...vezi articolul de mai jos:
    http://www.ziuanews.ro/nature/scandal-mondial-impotriva-privatizarii-apei-129360

    RăspundețiȘtergere
  26. Autorului articolului de fata (care,culmea, se prezinta ca fiind inginer mecanic!!) ii recomand sa renunte la stilul senzationalist de prezentare a unei "stiri" care care de fapt nu e decat o inducere in eroare a tuturor naivilor care nu au pregatirea tehnica elementara ca sa inteleaga procesele chimice de ardere in general si in motoarele termice in special.

    De la autorul inventiei astept sa faca publice rezultatele testarilor de la Institutul de motoare termice din Gratz-Austria ca sa putem vorbi serios despre o inventie adevarata !

    RăspundețiȘtergere
  27. domnule Ing. "inventatator" ! cat hidrogen este necesar pentru detenta exploziei intr-un cilindru de cca. 300cm cubi si care ar echivala cu cantitatea standard de benzina in determinarea cifrei octanice in laborator, stiindu-se ca izooctanul are cifra de 100 ? / ia vezi prin comparatzie, cat hidrogen rezulta din 3 litri de apa, si catzi cilindrii umpli cu el? / poate ne definesti cum se numesc cei ce sustzin ineptii !... ce zici domnule Ing. "inventator"?

    RăspundețiȘtergere
  28. Răspunsuri
    1. iosif_barbu@yahoo.commarți, 12 ianuarie, 2016

      dar tot ce a scris Jules Vern mai toti contemporani lui mai sa-l omoare,iar acum toate sf-urile sau realizat,hahaha!

      Ștergere
  29. Fiindcă am divinizat-o pe „ZÂNA MEA CEA BUNĂ” - marea doamnă , vă invit, când vă permite timpul să accesați linck-le, de mai jos, și veți asculta 10 melodii gorjenești pe care le-am compus cu dragoste nețărmurită
    http://www.youtube.com/watch?v=tj8sB2la3YU
    http://www.youtube.com/watch?v=ueO9tlrWnNw&feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=YN4KQfgeKCQ&feature=relmfu

    în memoria dragilor mei gorjeni, Maria Tănase, Măiastra cântecului popular și neicuța Costache Brâncuși.
    Am scris cartea „NE VEDEM LA PARIS” - care a fost dramatizată pentru TVRM, sub denumirea de „NE VEDEM LA TÂRGU JIU”.
    Drama "NE VEDEM LA TÂRGU JIU" se poate urmari în cele trei înregistrări pe You Tube: Autorul, Marin Voican-Ghioroiu interpretează pe Constantin Brâncuşi alături deactrița Rodica Anghelescu în rolul Mariei Tănase.
    Fiindcă am divinizat-o pe „ZÂNA MEA CEA BUNĂ” - marea doamnă , vă invit, când vă permite timpul să accesați linck-le, de mai jos, și veți asculta 10 melodii gorjenești pe care le-am compus cu dragoste nețărmurită
    http://www.youtube.com/watch?v=tj8sB2la3YU
    http://www.youtube.com/watch?v=ueO9tlrWnNw&feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=YN4KQfgeKCQ&feature=relmfu

    în memoria dragilor mei gorjeni, Maria Tănase, Măiastra cântecului popular și neicuța Costache Brâncuși.
    Am scris cartea „NE VEDEM LA PARIS” - care a fost dramatizată pentru TVRM, sub denumirea de „NE VEDEM LA TÂRGU JIU”.
    Drama "NE VEDEM LA TÂRGU JIU" se poate urmari în cele trei înregistrări pe You Tube: Autorul, Marin Voican-Ghioroiu interpretează pe Constantin Brâncuşi alături deactrița Rodica Anghelescu în rolul Mariei Tănase.
    Fiindcă am divinizat-o pe „ZÂNA MEA CEA BUNĂ” - marea doamnă , vă invit, când vă permite timpul să accesați linck-le, de mai jos, și veți asculta 10 melodii gorjenești pe care le-am compus cu dragoste nețărmurită
    http://www.youtube.com/watch?v=tj8sB2la3YU
    http://www.youtube.com/watch?v=ueO9tlrWnNw&feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=YN4KQfgeKCQ&feature=relmfu

    în memoria dragilor mei gorjeni, Maria Tănase, Măiastra cântecului popular și neicuța Costache Brâncuși.
    Am scris cartea „NE VEDEM LA PARIS” - care a fost dramatizată pentru TVRM, sub denumirea de „NE VEDEM LA TÂRGU JIU”.
    Drama "NE VEDEM LA TÂRGU JIU" se poate urmari în cele trei înregistrări pe You Tube: Autorul, Marin Voican-Ghioroiu interpretează pe Constantin Brâncuşi alături deactrița Rodica Anghelescu în rolul Mariei Tănase.
    Vă admir d-le ing. Să fiți sănătos

    RăspundețiȘtergere
  30. Distins domn ing..Gheorghe Bordeianu

    Să vă dea bunul Dumnezeu sănătate și să vă ajute ca să vă îndepliniți acest vis al întregei omeniri, motorul care funcționează pe bază de apă. Cu veenrație,
    Scriitor-compozitor Marin Voican-Ghioroiu tel: 0731 44 54 79

    RăspundețiȘtergere
  31. Distins domn ing..Gheorghe Bordeianu

    Să vă dea bunul Dumnezeu sănătate și să vă ajute ca să vă îndepliniți acest vis al întregei omeniri, motorul care funcționează pe bază de apă. Cu veenrație,
    Scriitor-compozitor Marin Voican-Ghioroiu tel: 0731 44 54 79

    RăspundețiȘtergere
  32. https://www.youtube.com/watch?v=oxg1tVayFvk

    RăspundețiȘtergere
  33. Toti inventatorii nostri romani nu au fost decat niste impostori. Ne place sa ne amagim ca natie ca avem valori dar nu avem deacat sarlatani

    RăspundețiȘtergere
  34. Anonimule am avut răbdarea să-ţi citesc inepţiile dar eşti un mare DOBITOC analfabet păcat că saitul ăsta te suportă.

    RăspundețiȘtergere
  35. stima acestui domn. sa speram ca statul o sa-i ofere protectia de care are nevoie....magnatii nu dorm
    ceea ce face acest om este senzational, acum pare ciudat dar mai tarziu sigur o sa fie ceva "normal". cand au inventat avionul parea normal la cap? nu si cu siguranta nu aveau incredere in asa ceva iar acum e ceva normal. asa suntem noi reticenti la tot ce e nou. STIMA si RESPECT domnule bordeianu

    RăspundețiȘtergere
  36. Ma mir ca articolul inca mai exista dupa 5 ani si ceva. Daca ai ajuns sa citesti pana aici inseamna ca ai cautat closca ce face oua de aur. Pacat de timpul pierdut. Nu exista nici macar cea mai mica dovada din parte acestui domn dupa atata timp ca inventia a progresat sau ba. Macar sa nu mai piarda timpul lumea in cautarea utopiei. Daca inca nu v-ati convins de asta, va doresc o cautare cat mai indelungata celor care au ambitia necesara. Eu stiu ca e de apreciat persistenta, dar in lipsa realului devine bataie de joc sau chiar nebunie. O zi buna va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  37. buna ziua...stie cineva cum se poate lua legatura cu acest domn???un numar de telefon ceva?

    RăspundețiȘtergere
  38. Domnilor,
    In prezentarea inventiei sunt erori...dar daca recuperati apa rezultata in uram detonatiei.....trebuie pastrata stochiometria arderi....se poate ajunge la 5000 Km dar deocamdata....costurile energetice ale disocieri apei este defavorabila....dra matrebuie observat ca inventatorul foloseste si OTET---care este posibil sa fie un ...donator de ioni......ar fi frumos sa fie data public acest Bravet si atunci am putea sa analizam solutia tehnica.
    Cu stima....ing. Alecu Ioan
    P.S.Pentru demonstrarea acestui fenomen am dezvoltat un Atelier de Cercetare......deocamdata....rezultatele sunt ......slabe..alecuioan22@gmal.com

    RăspundețiȘtergere
  39. M-AR INTERESA PERSONAL LA DEMARAREA SI REALIZAREA ACESTUI PROIECT-E.M.

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu cred ca este posibil ... sa mergi aproape moca 5000 km ???!

    RăspundețiȘtergere
  41. Brevetul l-am obtinut in 1985....., cati ani avea acest domn in 1985 ? ; cati ani a durat cercetarea si experientele ?, ce calificare avea acest domn la demararea proiectului ?




    RăspundețiȘtergere
  42. Atât timp cât nu există nici o dovadă sau ceva date despre cum se poate lua legătura cu acest inventator și nu găsești niciunde informații sau lămuriri despre presupusa invenție, consider că toată povestea este un mare căcat

    RăspundețiȘtergere
  43. Pot sa va spun ca am lucrat multi ani cu electroliza apei cu asa numitele Electrolizoare care de fapt sunt disociatoare si va vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca aveam un disociator cu o capacitate de 3 L si intradevar sudam cam 8 h/zi fara intrerupere si puneam cam 400 ml apa pe saptamana, si-l lasam si vreo 3h suplimentar zilnic sa-mi incarce buteliile, pentru cand aveam nevoie de mai mult gaz. Intradevar consumul de energie electrica era urias.Tin minte ca am inseriat un ampermetru si aveam 30A la o tensiune de 220V, deci nu cred ca este viabila aceasta idee decat din surse alternative de energie, de exemplu poate sa fie un mod de a stoca caldura de vara pentru iarna

    RăspundețiȘtergere
  44. Puteti lua legatura cu dl. Bordeianu la tel: 076531432151
    Omologarea este gata, fabrica aproape gata - va fi deschisa la Vaslui in cel mai scurt timp. Masinile din Vaslui vor merge doar pe baza de vin rosu (pentru a scadea consumul pe cap de locuitor). Restul vor functiona pe baza de apa tare, cola, fanta, prigat de piersici, ulei de masline si mamaligă vie.

    RăspundețiȘtergere
  45. DI.Bordeianu, doresc sa-mi instalez pe masina proprie aceasta inventie. Daca e posibil va rog sa-mi comunicati cum va pot contacta. Multumesc

    RăspundețiȘtergere