miercuri, 14 iulie 2010

Vreau sa ma ingras!

Am un metabolism a dracu' si nu se prinde nimic de mine! Pot sa mananc si un rahat (scuzati expresia), tot degeaba! Sunt dispus sa apelez si la proteine, doar daca imi recomandati ceva care are efect. M-am apucat si de sala, in speranta stimularii corpului.

Daca aveti vreo idee sau ati trait aceasta experienta, as vrea sa o impartiti si cu mine. Va rog sa nu scrieti raspunsuri gen :"mananca mai mult"

18 comentarii :

  1. Nu trebuie sa mananci mai mult, ci dupa un program. Adica in fiecare zi sa iei micul dejun la aceeasi ora, supliment, pranz si cina dupa un program strict. Si miscarea ajuta, da' nu as paria pe sala, ci mai degraba pe jogging sau inot, care iti forteaza in mod aproximativ egal toate grupele de muschi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar nu am un program dupa care sa mananc. O sa incerc :D MS!

    RăspundețiȘtergere
  3. daca jogging-ul ingrasa atunci atletii ar fi niste obezi.deci acum pe bune,treaba sta in felul urmator:
    -jogging (efort aerob)-efect de stimulare al metabolismului,implicit de ardere a depozitelor de grasime(organismul ca sa scape de acumularea de grasime de pe corp are nevoie de oxygen din belsug);dezvoltarea inimii si capacitatii pulmonare.In urma unui antrenament aerob desigur,ai doar beneficii(sa nu se alerge pe sosele in trafic,aduce un aport de noxe organismului,care sunt daunatoare) dar nu iti va aduce castiguri de masa musculara,nici de grasime pe corp,pentru ca este un antrenament de ardere nu de depunere,ca este exclusiv in prezenta oxigenului,si pentru ca stimuleaza fibrele cu contractie lenta,nu pe cele cu contractie rapida,care sunt de implicate la o sala de forta.Iti va aduce un tonus muscular,eventual se dezvolta musculatura picioarelor pentru a face fata mai bine la alergat.Si jogging-ul este bun nu zic,dar nu are scopul principal marirea de masa musculara,implicit a greutatii fizice.
    Pentru a lua in greutate trebuie mancat rational,3-4 mese principale,la ora fixa in fiecare zi,antrenamentul la fel,de preferat mai bine dimineata;si eventual,de preferat o bautura cat mai proteica dupa antremanent(neaparat) si in timpul zilei intre mese.Odihna minim 8 ore,si un complex de vitamine&minerale.
    dar sa nu neglijam si ce mancam,suplimentele nu aduc bonus decat atunci cand alimentatia este solida.De preferat sa fie hiperproteica,minim 2g/kg-corp de proitena(carne de pui,peste,branza,lapte,oua)si glucide,cartofi,orez,cereale,si grasimi,din seminte,nuci,alune,uleiuri vegetale(pui la o salata impreuna cu niste legume cu niste piept d pui la gratar si niste telemea,este ft bun)....Toate acestea sunt pt a reface muschii,pentru ca muschii nu cresc la sala,ci cand te odihnesti,si au nevoie de refacere si resurse,ca sa creasca.

    Si inca ceva,cine isi permite,sa cumpere pudre proteice pentru ca aduc un aport favorabil organismului de micro si macronutrienti,proteine de calitate ft buna,carbohidrati(glucoza)....sunt sintetizate din produsele pe care le consumam,lapte,oua,zer,soia.Si sa eradicati mitul cum ca "daca iei proteine,muschii ti se lasa dupa ce nu mai faci sala".Ori cu pudre proteice,ori fara...dupa ce te lasi de culturism,scade tonusul,implicit,forta,marimea musculara.Si daca se mentin obiceiurile alimentare,adica mancat ca "boul"(mult) normal ca inseamna multe calorii si logic ca pui doar grasime pe tine.(PAUL)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult Paul pentru acest comentariu. O sa pun in practica si sper sa-mi fie util!

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S.-intre mese este sunt preferat gustarile,cat cuprinde,mai ales ca tu depui greu,deci bafta la cat mai multe calorii ( DE CALITATE -nu bidon de cola 3 hamburgeri )

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca-mi dai si un nume de "praf", ti-as ramane tare dator!

    RăspundețiȘtergere
  7. Manaca vreo şasă cai frumoş' si-o sa te ingrasi! :)) cerbule

    RăspundețiȘtergere
  8. Oare daca mananc un bou ca tine, ma ingras :))?

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu e neaparat ca sa pui pe tine, dar iti recomand programul asta:

    http://antrenamentflotari.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru link, pare interesant :>

    RăspundețiȘtergere
  11. cam multe comentarii:)) NU TREBUIE SA TE INGRASI !! Tre' sa ai atatea kg cat sa te simti in forma .

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai ca sa am atatea kg cat sa ma simt in forma, t re' sa ma ingras :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Lasa-te de baut :))) =))))

    RăspundețiȘtergere
  14. nu trebuie neaparat sa te ingrasi, din moment ce esti slab cred cu tarie ca este mult mai usor sa dobandesti masa musculara din punctul in care te afli decat sa fii nevoit sa slabesti kilograme bune si apoi sa-ti lucrezi muschii pentru a prinde forma. Ce vreau sa spun, si sper sa intelegi, e ca ti-ar fi mult mai bine sa continui cu sala dar si sa asculti de sugestiile de mai sus referitoare la mancat dupa un program iar in timp corpul o sa prinda forme de invidiat.
    Si inca ceva, orice metoda ai incerca rezultatele tot in timp or sa apara deci ar fi mai indicat sa o incerci pe cea mai avantajoasa. Rezultatele .. in timp.
    Rabdare :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mergi la sala, unde faci exercitii cu greutati mai mari cu care sa faci maxim 10-8 repetari, pauze mai lungi intre 1 si 2 min. De asemenea fa exercitii "pt masa" nu de izolare. Astea se fac in general cu bara, nu cu gantere. Si daca transpiri mult, bea multa apa. Dupa antrenament, trebuie sa mananci multe proteine. Astea ajuta la dezvoltarea masei musculare. Astea poti sa le iei din suplimente, prafuri proteice (unii medici spun ca nu sunt chiar sanatoase, altii spun ca sunt Ok), sau din carne, lactate. Indicat: carne la gratar sau fiarta de pui, peste, vita(!carnea rosie in exces iarasi nu e buna). Evita prajelile. Cea mai buna proteina se gaseste in oua. Galbenusul este toxic daca se mananca mai mult de 2-3 la interval mai scurt de 4 zile, albusul nu. De aceea multi culturisti le separa, si mananca 3galbenusuri si 6 albusuri odata, spre exemplu. Proteine poti sa le mai iei din lapte (semidegresat sau degresat), mazare, fasole.
    Pentru a creste in greutate, este bine sa mananci si multi carbohidrati: cartofi piure, orez, paste.
    Si nu in ultimul rand, dupa efortul fizic de la sala trebuie sa te odihnesti, si sa mananci mult. La o combinatie pui la gratar + cartofi copti poti sa adaugi si o salata. Evita sosurile. Eu te-as sfatui sa mananci mai multe mese, la fiecare sa mananci pana te saturi, fara sa te fortezi. Ideal ar fi sa mananci cam la interval de 3 ore pentru a se asimila tot ce mananci cat mai usor. Sper sa te ajute, nici eu nu sunt specialist in nutritie, spun doar din ce am mai experimentat sau auzit. Si eu am un metabolism ridicat, pentru mine au dat rezultate. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc, imi este foarte util acest comentariu! Sper sa dea rezultate si la mine!

    RăspundețiȘtergere
  17. john vezi sa nu ajungi ca mine:)lorin

    RăspundețiȘtergere